16 תשובות
לא
שכל אחד ישמע מה שבא לו
לא הרבה מאוד אנשים שומעים אותו
תשמעי מה שבאלך מה יכול להיות פדיחה בזה
בכלל לא
אחי אם זה לא מוזיקה נאצית/דאנס מאנקי/שירי בריינרוט/קאטסיי אין לך למה להתפדח
זה פדיחה לשמוע שירים של ג'סטין ביבר מכל שנה
לא
השיר האהוב עליי מ2008
ממש לא
זה בסדר אני שומעת שירים בשוודית בגרמנית וברוסית
^יאא אני גם שומעת מוזיקה בגרמנית
ממש ממש לא
התחברות ל