16 תשובות
לאא
לא
שכל אחד ישמע מה שבא לו
לא הרבה מאוד אנשים שומעים אותו
תשמעי מה שבאלך מה יכול להיות פדיחה בזה
בכלל לא
אחי אם זה לא מוזיקה נאצית/דאנס מאנקי/שירי בריינרוט/קאטסיי אין לך למה להתפדח
זה פדיחה לשמוע שירים של ג'סטין ביבר מכל שנה
לא
לא
השיר האהוב עליי מ2008
השיר האהוב עליי מ2008
ממש לא
זה בסדר אני שומעת שירים בשוודית בגרמנית וברוסית
^יאא אני גם שומעת מוזיקה בגרמנית
ממש ממש לא
לא
באותו הנושא: