10 תשובות
ממש לא.
לא
מה- ממש לא
אני שומע שירים רק מה-90' ו00' וזה לא מוזר בכלל
מה? לא.
אם זה היה אז חצי פלייליסט שלי היה הולך...
אם זה היה אז חצי פלייליסט שלי היה הולך...
אנשים היום מכירים מנגינות בנות 300 שנה
ואני ועוד הרבה אנשים שומעים שירים מלפני 40-50 שנה, ואין בזה שום בעיה
ואני ועוד הרבה אנשים שומעים שירים מלפני 40-50 שנה, ואין בזה שום בעיה
ממש לא, אני שומע שירים משנות ה 2000 ומכיר הרבה כאלה וזה לא פדיחות בכלל
מה- ממש לא
זה רק מראה כמה את שומעת מוזיקה איכותית
זה רק מראה כמה את שומעת מוזיקה איכותית
80% מהשירים שאני שומעת הם משנות ה-70 או ה-80
אז זה לא מוזר בכלל
אז זה לא מוזר בכלל
באותו הנושא: