10 תשובות
לא אבל 2013 יותר טוב
ממש לא אני שומע שירים שהם יפים תמיד במיוחד אם זה אמריקאי שהם תמיד נשמעים גם אצל כולם, ישראלים אני מעדיף לשמוע בדרך כלל חדשים
לא, זה בסדר :)
אני שומע שירים משנות השמונים חח ח ח
את בסדר גמור !!
כן. פאדיחה זה דעה אישית אז אין לך מה לחשוש לגבי מה חושבים על הטעם שלך. תשמעי מה שאת אוהבת
אנונימי
לא
השירים הישנים שלו הכי טובים
ממש ממש לא.
כל השירים שלו טוביםם.
לא בייבי