12 תשובות
אני מאמין שאין אשם בסיפור.
באיזה עולם הוא אמור לדעת שזה מה שיקרה.
באיזה עולם הוא אמור לדעת שזה מה שיקרה.
אני חושבת שהוויכוח על הניסוח לא נכון, אבל הוא שם לב שקרה משהו ולמרות זאת המשיך להכחיש ולהשתמש בה. היא התחרפנה במסעדה ואז הוא לקח אותה הביתה וזיין אותה.
הוא לא רצה לבטל את המשאלה, הוא רצה לשנות אותה.
הוא כעס רק כשהיא היתה מוזרה
הוא לא רצה לבטל את המשאלה, הוא רצה לשנות אותה.
הוא כעס רק כשהיא היתה מוזרה
הוא אשם כשהכל התחיל וכשהוא התקשר לחברה הוא ביקש לשנות את הניסוח ולא לשחרר את ניקי בידיעה והכרה שזאת לא באמת היא. נטו כי היא איתו וזאת התוצאה שהוא רצה. לא משנה אם זה באמת או לא.
זה לא על המשאלה עצמה בתחילת הסרט, אלא על איך הוא מתנהג אחריה.
הוא מתעלם מזה שהוא יודע שזו לא ניקי האמיתית ולא מכבד את הבקשות שלה על הגוף שלה "כי מה כל כך רע בלהיות איתי".
לא אכפת לו שזו לא היא, הוא רק רוצה את ההרגשה שהוא יוצא עם ניקי.
הוא מתעלם מזה שהוא יודע שזו לא ניקי האמיתית ולא מכבד את הבקשות שלה על הגוף שלה "כי מה כל כך רע בלהיות איתי".
לא אכפת לו שזו לא היא, הוא רק רוצה את ההרגשה שהוא יוצא עם ניקי.
שואל השאלה:
אחרי זה הוא ניסה לבטל את המשאלה
אחרי זה הוא ניסה לבטל את המשאלה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא גם יכל להרוג אותה במקום להתאבד
אולי הוא שינה את דעתו כי הוא באמת אהב אותה?
והאמת שאני רואה בזה משהו מאוד אנושי למרות שזה גם מאוד לא מוסרי
הוא גם יכל להרוג אותה במקום להתאבד
אולי הוא שינה את דעתו כי הוא באמת אהב אותה?
והאמת שאני רואה בזה משהו מאוד אנושי למרות שזה גם מאוד לא מוסרי
אנונימי
^^הוא לא ניסה *לבטל* את המשאלה, הוא רצה טיפה *לשנות* אותה כדי שהיא לא תהיה כל כך מוזרה. הוא לא רצה שהיא תחזור להיות ניקי האמיתית ורצה להמשיך לחיות בפנטזיה שלו למרות שהיה יכול לשמוע בשיחת הטלפון את הצעקות שלה.
והיא גם ממש ביקשה ממנו שהוא יהרוג אותה אבל הוא לא לקח את זה כאופציה, הוא אף פעם לא רצה להרוג אותה אז לא שונתה פה שום דעה.
וזה לא משנה כמה שהוא באמת אהב אותה (למרות שבסופו של דבר הוא אהב את הניקי שמראה לו את מה שהוא רוצה ולא את הניקי האמיתית אבל זה פחות הדיון עכשיו) - זה איך הוא התנהג שהיה המכריע פה.
וכמובן שזה מאוד אנושי, ולקרוא לו נבל זה דבר מאוד גדול - אבל אפשר בהחלט להגיד שהוא היה אנוכי עד אכזר.
והיא גם ממש ביקשה ממנו שהוא יהרוג אותה אבל הוא לא לקח את זה כאופציה, הוא אף פעם לא רצה להרוג אותה אז לא שונתה פה שום דעה.
וזה לא משנה כמה שהוא באמת אהב אותה (למרות שבסופו של דבר הוא אהב את הניקי שמראה לו את מה שהוא רוצה ולא את הניקי האמיתית אבל זה פחות הדיון עכשיו) - זה איך הוא התנהג שהיה המכריע פה.
וכמובן שזה מאוד אנושי, ולקרוא לו נבל זה דבר מאוד גדול - אבל אפשר בהחלט להגיד שהוא היה אנוכי עד אכזר.
כי היו לו אינספור הזדמנויות להסיר את הכישוף וכשהיא התחננה שיעזור לה ויהרוג אותה הוא התקרבן ואמר "מה כל כך רע בלהיות איתי?"
מלכתחילה הוא לא רצה אותה או אהב אותה, הוא רצה לשלוט בה כדי שתהיה אובססיבית אליו.
הוא אדם כי הוא כפה עליה משהו והיא לא ידעה בכלל. כל הסרט מדבר על חוסר הסכמה וכפייה, אני בהלם שאנשים לא שמו לב לזה.
מלכתחילה הוא לא רצה אותה או אהב אותה, הוא רצה לשלוט בה כדי שתהיה אובססיבית אליו.
הוא אדם כי הוא כפה עליה משהו והיא לא ידעה בכלל. כל הסרט מדבר על חוסר הסכמה וכפייה, אני בהלם שאנשים לא שמו לב לזה.
אשם*
תאמת שהוא השאיר אותה לסבול עם אובדן החברים שלה והמשטרה. הוא התאבד אחרי שכל החיים שלו קרסו, אני לא חושבת שזה באמת קשור אליה^^^^
ברור שתראה גבר הורס לבחורה את החיים ואז עוזב כשהכל קשה מידי ותחשוב שזה אנושי כי גברים עושים את זה כל יום, זה הקטע של הסרט. גברים אובססיביים על לשלוט על נשים^^^^^
שואל השאלה:
^מה?
^מה?
אנונימי
באותו הנושא: