5 תשובות
אם זה לא לכוונה רומנטית היא צריכה לשלם על עצמה ,
אם זה דייט בכוונה רומנטית הוא צריך להציע לשלם עלייה
לדעתי דייט ראשון כל אחד צריך לשלם על עצמו
אם בסוף לא יתאים אז זאת סתם ארוחה ולא יהיה נעים ולא יפה אם הוא ישלם על שניהם או להפך
לדעתי בכללי צריך להתחלק
אני בן ואני טוען שבדייט ראשון ושני זה תלוי במחיר הארוחה אם זה ארוחה ממש יקרה הוא משלם על עצמו והיא. על עצמה אם זה ארוחה זולה יחסית שישלם על שניהם
לדעתי כל אחד צריך לשלם את המנה שלו ולא לחפש מישהו אחר שישלם עליו, לדעתי זה מגעיל לדחות מישהו כי הוא לא משלם על האוכל שלה גם או לכעוס על זה בכלל
חפרתם על הנושא הזה
אנונימית