2 תשובות
אין עם זה בעיה.
פשוט ככה הם חושבים.
אני חושבת גם שצריך לשלם חצי חצי זה שהוא הגבר לא אומר שהוא צריך לשלם גם עלי.
חיים בעולם הפרימיטיבי של לפני 50 שנה. באמת לא צריך שרק צד אחד ישלם