5 תשובות
כן
אנימתה
נקודה טובה
נקודה טובה
אם אתה רוצה לעשות רושם תשלם על האישה ועל תעשה בעיות, בתור גבר הטבע שלנו הוא לחזר.
"לפי הטבע" זה הטיעון הכי מפגר ששמעתי^
שואל השאלה:
^ואם הגבר רוצה לשלם חצי חצי והאישה שהוא ישלם?
כמו שקורים הרבה פעמים
^ואם הגבר רוצה לשלם חצי חצי והאישה שהוא ישלם?
כמו שקורים הרבה פעמים
אנונימי