5 תשובות
אנימתה
נקודה טובה
אם אתה רוצה לעשות רושם תשלם על האישה ועל תעשה בעיות, בתור גבר הטבע שלנו הוא לחזר.
"לפי הטבע" זה הטיעון הכי מפגר ששמעתי^
שואל השאלה:
^ואם הגבר רוצה לשלם חצי חצי והאישה שהוא ישלם?
כמו שקורים הרבה פעמים
אנונימי