19 תשובות
תגידי לו שלא מתאים לך שלא בא לך המגע הזה ואם זה לא מתאים לו והוא עושה סצנה תגידי לו ביי
זה נשמע מפגר אבל כמו אילוף כלבים
במקרה הזה ספציפי, הייתי בקשר כזה ומהר מאוד נפרדנו, לא שווה את המאמץ
פשוט באמת להגיד לו, תקשיב זה לא מתאים, לפחות לא בשלב הזה במערכת יחסים שלנו. אם זה לא משהו שאתה יכול להבין אז זאת לא מערכת יחסים שאני רוצה להיות בה. כשאני ארצה להתקדם אני אגיד לך
הוא עבר לגמרי כל גבול מה זה
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא אמור להיות ככה נכון?
אנונימית
לא רק שזה לא אמור להיות ככה, הוא פשוט הגזים איזה סוטה מגעיל
אנונימי
את לא אמורה להציב לו גבולות את אמורה לברוח הוא דגל אדום
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה אני עושה עכשיו נפגשים פעם הבאה לא נפגשים ואם נפגשים אז אני אומרת לו או שאני אומרת עכשיו?
אנונימית
ת ב ר ח י
אנונימי
שואל השאלה:
אני אגיד לכם מה כאילו חוץ מזה היה לי ממש כיף וסבבה כאילו וגם דיברנו הרבה וכזה אז לא?
אנונימית
תקשיבי נראה לי שאת לא רואה פה מה לא סבבה בכל זה
אנונימי
שואל השאלה:
אתה צודק
אנונימית
וגם תמיד טוב לבקש עוד חוות דעת תעלי את השאלה הזאת עוד פעם ויגיבו לך עוד אנשים כנראה
אנונימי
גבר רעיל אמאלה מיד להתרחק אני לא צוחקת וואי התיאור עשה לי חלחלה איכס.

עכשיו משהו הכי חשוב שאת חייבת חייבת ללמוד!!
כבוד בא לפני כיף לפני שיחות לפני הכל
הוא יכול להיות הבן אדם הכי מצחיק כזה שתמיד יש לו מה לומר ולא משעמם איתו ואת יכולה לדבר איתו שעות. ברגע שהוא לא מכבד אותך - זה נגמר. תאמצי את זה בתור חוק.
יש מספיק בנים בעולם.

בחיים לא לעשות שום דבר, אבל באמת לא לעשות כלום שאת לא מרגישה איתו בנוח ולא שלמה איתו. לא משנה מה אומרים לך וגם אם הוא יגיד לך "מה את כזאת רצינית? שחררי" או שיגרום לך להרגיש כאילו את כבדה ומבאסת וישווה אותך לבנות אחרות, לא להתייחס. תשמרי על הגבולות שלך ותדעי מה את שווה. כשאני יוצאת לדייטים אין מצב שנוגעים בי אם אני לא רוצה. אין דבר כזה. לא יקרה. אני מחליטה על הגוף שלי.

ושלא תעזי להיפגש איתו שוב.

ובקשר לשאלה להציב לגבר גבולות זה כמו שאת מציבה גבולות לכל אחד.
זה אומר שאת:

יודעת מה הערך שלך ומה את שווה (המון): לא כל אחד יכול לקבל גישה. הוא צריך להראות שהוא אדם טוב ולא סתם אחד.

מכירה את עצמך ויודעת מה טוב לך. לא מתאים לך חיבוק? אז אין חיבוק. נוגע במקומות לא מתאימים? אומרת לו להפסיק. בלי להתנצל, בלי להרגיש שאת "מגזימה" תתרגלי את זה כמה פעמים.

מבינה שיש הרבה אנשים בעולם והוא לא יחיד ומיוחד, ואם הוא ככה הוא לא בשבילך.

תלמדי להגיד "לא" לאנשים. זה אחד הדברים הכי חשובים שתעשי

ומעל הכל תאהבי את עצמך
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני רושמת לו אז מה להגיד?
אנונימית
את מתכוונת להמשיך את זה? כנראה שלא, אז תרשמי לו שאת לא חושבת שיתפתח ביניכם משהו, אבל את גם יכולה להבהיר לו שהוא שלח ידיים בצורה שעוברת גבול ולא הרגשת עם זה נוח ותעדכני מה הוא רשם
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתלבטת בין שיחה בטלפון לבין הודעה מה אומרים
אנונימית
הודעה מאמי הוא לא שווה שיחה
אנונימית
את בטח כבר כתבת לו...אבל הודעה
אנונימי
התחברות ל