4 תשובות
אני פשוט מציבה גבול ברור על הדברים הקטנים ואז הדברים הגדולים לא באים מהפחד
אומרים אחי זה יושב לי על הראש תשחרר או זה נושא רגיש תבקש סליחה זה מפריע לי אז אם אפשר שלא ואם זה לא עובד אז שפת הסימנים(מכות)
זה אמור לבוא מתוך עקרונות ומהלב שלך אתה צריך ממש להאמין בזה ולחיות לפי זה בשביל קודם להוכיח לעצמך
בכל קשר גם עם חברים תקשורת זה ממש חשוב
אם משהו מפריע לך צריך לתקשר את זה עם הבנאדם השני ולהגיד לו שזה מפריע לך ואם הוא לא מקבל את זה כי אתה "פוסי" אז הוא חבר חרא ולא שווה אותך
אם משהו מפריע לך צריך לתקשר את זה עם הבנאדם השני ולהגיד לו שזה מפריע לך ואם הוא לא מקבל את זה כי אתה "פוסי" אז הוא חבר חרא ולא שווה אותך
באותו הנושא: