11 תשובות
אני לא הייתי בצבא עדיין אבל בגלל שאני רוצה להיות לוחמת ושני התפקידים האלה מעניינים אותי וקראתי עליהם שעות על גבי שעות אני יכולה להגיד שהטירונות וההכשרה של חי"ר גבולות יותר קשה ממגב
הטירונות היא קשה מאוד יש הרבה אימונים זחילות ושינה בשטח זה נשמע די חוויתי
אבל בסדיר עצמו אחרי הטירונות זה לא יהיה הרבה קשה זה הרוב שמירות על הגבול ואם יש אז מבצעים גם והברחת סמים על הגבול וכאלה
ביחס ליחידות קרביות אחרות זה דווקא ניראה נסבל יחסית בגלל זה אם לא יילך לי מג"ב אלך לשם
אבל בסדיר עצמו אחרי הטירונות זה לא יהיה הרבה קשה זה הרוב שמירות על הגבול ואם יש אז מבצעים גם והברחת סמים על הגבול וכאלה
ביחס ליחידות קרביות אחרות זה דווקא ניראה נסבל יחסית בגלל זה אם לא יילך לי מג"ב אלך לשם
שואל השאלה:
בכללי זה קשה ביחס ליחידות החיר?
בכללי זה קשה ביחס ליחידות החיר?
כעיקרון בחיר גבולות זה מעורב ויש גם בנים וגם בנות שם אז מניחה שזה אותו דבר לכולם
שואל השאלה:
ממי אפשר לבקש מהקצין מיון?
ממי אפשר לבקש מהקצין מיון?
שואל השאלה:
והטירונות של חיר גבולות קשה לגברים?
והטירונות של חיר גבולות קשה לגברים?
שואל השאלה:
נגיד אם אני אלך לחיר גבולות אני יוכל לבקש גדוד לביאי הבקעה? זה גם קרוב לעיר שלי וגם שמעתי שיש שם אחלה שירות סדיר עם הרבה אקשיין
נגיד אם אני אלך לחיר גבולות אני יוכל לבקש גדוד לביאי הבקעה? זה גם קרוב לעיר שלי וגם שמעתי שיש שם אחלה שירות סדיר עם הרבה אקשיין
בכיףף ותודהה גם לך ❤❤
לפי מה שידוע לי זה הם משבצים לגדודים לפי הצורך שלהם
אבל אולי אם תבקש זה יעבוד
אבל אולי אם תבקש זה יעבוד
את זה לצערי אני לא יודעת סוריי
אבל בהצלחהה
אבל קח בחשבון שבחי"ר גבולות זה הרוב שמירות ובמגב יש יותר אקשן ומעצרים משם
אבל בהצלחהה
אבל קח בחשבון שבחי"ר גבולות זה הרוב שמירות ובמגב יש יותר אקשן ומעצרים משם
שואל השאלה:
תודה רבה שענית לי
שיהיה לך בהצלחה:)
תודה רבה שענית לי
שיהיה לך בהצלחה:)
באותו הנושא: