11 תשובות
אנוכי
אני
אבל זה כן דוחה אותי
לא יכולה להיות ליד בנאדם שמקיא
זה מגעיל מידי
אבל זה כן דוחה אותי
לא יכולה להיות ליד בנאדם שמקיא
זה מגעיל מידי
אני
שואל השאלה:
גלו לי את סודותיכםם
גלו לי את סודותיכםם
אנונימית
זה מגעיל אותי אבל לא מפחיד
אני
זו לא חוויה נעימה אבל ממה יש לפחד זה סבבה כשזה נחוץ
אין דבר כזה
אני לא מפחדת זה פשוט דוחה ומעצבן
אני
פשוט אני מקיאה הרבה פעמים אז זה לא מפחיד אותי
פשוט אני מקיאה הרבה פעמים אז זה לא מפחיד אותי
אנונימית
היי
באותו הנושא: