12 תשובות
זה יכול לנבוע מפחד מפני הקאה בפומבי, פחד לראות קיא, פחד מפני צפייה בפעולה של הקאה, או חשש מלהרגיש בבחילה.
מהגואל או מחשש להגיע לאספירציה(להחנק מהקיא)
או שמהכאב גם תכלס
או שמהכאב גם תכלס
שואל השאלה:
השאלה ממה הפחדים האלה נובעים. את כרגע תיארת את הפחדים, שאלתי ממה הם הגיעו
ולא אני לא פוחדת מלהיחנק
השאלה ממה הפחדים האלה נובעים. את כרגע תיארת את הפחדים, שאלתי ממה הם הגיעו
ולא אני לא פוחדת מלהיחנק
אנונימית
שואל השאלה:
זה גם לא מהכאב
זה גם לא מהכאב
אנונימית
אני חושבת שמרפלקסים של הגוף
שואל השאלה:
אני פשוט פוחדת לא יודעת למה
אני פשוט פוחדת לא יודעת למה
אנונימית
אולי איזה חוויה טראומטית שקשורה לזה או שזה פשוט מגעיל אותך ויש להם פחד מזה
כמו שגם הייתה כתבה על פחד מגוקים
שואל השאלה:
יכול להיות זה בגלל שאני לא רוצה להרגיש כאילו אני מאבדת שליטה
יכול להיות זה בגלל שאני לא רוצה להרגיש כאילו אני מאבדת שליטה
אנונימית
ואי היה לי את זה פעם
שואל השאלה:
זה לא מגעיל אותי ולא הייתה לי חוויה טראומטית עם זה. להפך, אחרי שאני מקיאה אני מרגישה ממש טוב. אבל הבעיה זה לפני. אני פשוט מרגישה נורא ולא מצליחה להביא את עצמי להקיא כי אני מפחדת כי זה גורם לי לאבד שליטה
זה לא מגעיל אותי ולא הייתה לי חוויה טראומטית עם זה. להפך, אחרי שאני מקיאה אני מרגישה ממש טוב. אבל הבעיה זה לפני. אני פשוט מרגישה נורא ולא מצליחה להביא את עצמי להקיא כי אני מפחדת כי זה גורם לי לאבד שליטה
אנונימית
יש טווח רחב של טריגרים שגורמים לזה
והפחדים האלו אצלך נשמעים דומים להתקפי חרדה ואין לך דרך לשלוט בהם כי ככה זה.
והטיפול בהם יכול להיות מאוד קל ופשוט כשפונים לגורמים מוסמכים. זה בר פיתרון
והפחדים האלו אצלך נשמעים דומים להתקפי חרדה ואין לך דרך לשלוט בהם כי ככה זה.
והטיפול בהם יכול להיות מאוד קל ופשוט כשפונים לגורמים מוסמכים. זה בר פיתרון