6 תשובות
מנצלים את הבן זוג
אין ברירה,צריכים להתמודד.. אני יכולה להגיד לך שאמא שלי כשהיא רואה מישהו מקיא היא ישר מקיאה וכשהייתי קטנה והקאתי במיטה היא הייתה מנקה את זה וישר רצה להקיא גם
טיפול
לא מקיאים
אני גם מפחד מזה קצת
מקיא פעם בכמה שנים
אבל בסוף ההקאה משחררת
אני גם מפחד מזה קצת
מקיא פעם בכמה שנים
אבל בסוף ההקאה משחררת
תמיד אפש רלבקש מהבן זוג
אבל כלא אפרי הם מתמודדים אין מה לעשות זה חלק מהם
(כמו המון דברים אחקים שמשתנים כשיש ילדים)
אבל כלא אפרי הם מתמודדים אין מה לעשות זה חלק מהם
(כמו המון דברים אחקים שמשתנים כשיש ילדים)
אני באמת לא יודעת איך, יש לי פחד מהקאות ואין לי מושג איך אתמודד אם אגיע למצב כזה.
אבל כנראה שאיאלץ להתגבר.
אבל כנראה שאיאלץ להתגבר.
באותו הנושא: