10 תשובות
לדבר עם מישהו שמבין בזה או מישהו שחווה את זה יש די הרבה אנשים עם הפחד הזה
לא לחשוב על זה אבל בינינו עם אני רואה מישהו מקיא אני מקיא רק מלראות אותו
שואל השאלה:
אני עייפה אבל לא מרגישה טוב כבר כמה ימים ואני רוצה לישון אבל מפחדת לקום באמצע הלילה ולהקיא מה לעשות?
פשוט תפסיק קח תצמך בידיים
שואל השאלה:
והמון תודה לעונים3>
תנסי לשכוח תראי סדרה או סרט תקראי ספר או דברים אחרים ותנסי לעשות עיסוקים אחרים
מוזמנת לדבר איתי בפרטי:))
לא לחשוב על זה
או ללכת לדבר עם מישהו שיכול לעזור
שואל השאלה:
אבל אני עוד שנייה נרדמת
איך להרגיש טוב יותר כדי לא לקום באמצע הלילה ולהקיא?
אמאלה יש לי גם פחד מזה ומפחיד אותי רק לקרוא את השאלה והתגובות פה כי יש את המילה הזאת. מצטרפת לשאלהנ