2 תשובות
החשש הגיוני, בעיקר עם חוויות העבר שלך, אבל אני מאמין שזה יעבוד אם תספרי לו איך את מרגישה ותעשי מאמץ

בשיחות תדאגי לשאול חזרה, ואם יש משהו בתשובה שלו, שאלי גם על זה

זוגיות בנויה על שיתוף והשתדלות, ועם שתיהן מאמין שיהיה טוב
פופי דבר ראשון שום דבר לא רע בך, את מהממת.
חשיבת יתר וביטחון עצמי נמוך הורסים לנו המון, ובעיקר טראומות מהעבר, מניסיון, ואני מצטערת שאת מרגישה ככה, אבל זה כל כך לא נכון.
את רגישה ברמות, ושתדעי שאם הוא בחר בך זה דווקא בגלל שהוא אוהב אותך ולא כי הוא מרחם עלייך או עושה לך טובות.
את תביני את זה עם הזמן, ומותר לך לשתף אותו בזה, זה בסדר וזה חלק ממך ודווקא כשמודעים ומחבקים את זה ביחד מתגברים על זה.
הכל יהיה בסדר❤