6 תשובות
לול כע וזה יפה
וואו זה ממש יפה
מבינה את ההרגשה הזאת...
מבינה את ההרגשה הזאת...
וואי זה יפייפה ואני אישית הזדהתי עם הקטע
לצערי אני מצליח להזדהות, או לפחות פעם הייתי יכול..
אני יכול להבטיח לך שזה ישתנה
אני יכול להבטיח לך שזה ישתנה
וואי כל כך כן
מבינה קצת את מה שאת מריגשה, יפה מה שכתבת
באותו הנושא: