6 תשובות
לול כע וזה יפה
וואו זה ממש יפה
מבינה את ההרגשה הזאת...
מבינה את ההרגשה הזאת...
וואי זה יפייפה ואני אישית הזדהתי עם הקטע
מבינה קצת את מה שאת מריגשה, יפה מה שכתבת
וואי כל כך כן
לצערי אני מצליח להזדהות, או לפחות פעם הייתי יכול..
אני יכול להבטיח לך שזה ישתנה
אני יכול להבטיח לך שזה ישתנה
באותו הנושא: