6 תשובות
לול כע וזה יפה
וואו זה ממש יפה
מבינה את ההרגשה הזאת...
וואי זה יפייפה ואני אישית הזדהתי עם הקטע
לצערי אני מצליח להזדהות, או לפחות פעם הייתי יכול..
אני יכול להבטיח לך שזה ישתנה
מבינה קצת את מה שאת מריגשה, יפה מה שכתבת