5 תשובות
יש סיכוי אם ינצח בבחירות בלי הערבים, אבל זה שהוא הצהיר זה לא אומר שהוא יעמוד בהבטחה שלו.
אמר שלא ישב עם הערבים, יש סיכוי קטן אבל אם אייזנקוט יפסיק עם האגו המטומטם שלו יהיה להם סיכוי מצוין
^
גם בנט וגם לאייזנקוט רוצים להיות ראש הממשלה הבא, לשניהם יש מה שאתה קורא לו אגו.

אני אישית מעדיף שאיינזקוט יהיה ראש ממשלה מאשר בנט.
יש סיכוי
הוא יישב עם תומכי חמאס
אנונימי