7 תשובות
אשקול לעזוב את הארץ
אנונימית
אמצא מקלט ל4 שנים הבאות
האופיזציה תנצח זה בטוח,זה לא בדיוק שמאל יותר כמו מרכז
אנונימי
אין להם מה לעשות זה דמוקרטיה
לא אעשה כלום כאילו זה דמוקרטיה מי שנבחר נבחר ובכנות זה לא כאילו הם באמת שמאל ולא כאילו יש ימין בארץ אז אני אתבאס לא משנה מי ינצח כולם גרועים
דמיינו לרצות לעזוב את הארץ אם הצד שלך לא נבחר
איזה ציונים הימנים חחח ממש אהבת הארץ
איזה ציונים הימנים חחח ממש אהבת הארץ
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש בטוחה שזה לא היה ברצינות
אני בחיים לא אעזוב את הארץ גם אם יהיה פה שלטון איסלאמי אין מחיר לארץ ישראל ^
אני ממש בטוחה שזה לא היה ברצינות
אני בחיים לא אעזוב את הארץ גם אם יהיה פה שלטון איסלאמי אין מחיר לארץ ישראל ^
באותו הנושא: