8 תשובות
תודה רבה חחח
הליכה. זה קל, חינם, לא דורש כושר קודם ולא פוצע.
כדאי לך לשלב פעמיים בשבוע אימוני כוח בסיסיים כמו פילאטיס, או אימונים עם משקל גוף (סקוואטים, שכיבות סמיכה מהברכיים וכדומה) כדי לשמור על מסת השריר. אל תרוצי ואל תעשו אימוני היט (hiit) קורעים על ההתחלה כי את סתם תסבלי.
תתחילי חצי שעה ביום של הליכה וקצת תרגילי כוח בבית, ותתקדמי משם. והכי חשוב לזכור - ירידה במשקל קורית דרך הגירעון הקלורי, האימונים הם רק בונוס לבריאות ולעיצוב הגוף.
הליכות ואירובי
כדי לרדת במשקל קודם כל הדבר הראשון שמוריד זה גירעון קלורי
ואימונים ששורפים קלוריות זה אימוני אירובי אבל בכללי אני ממליצה לשלב בין אירובי לאימוני כוח
הלכת ממש טוב וגם אימוני כוח
שואל השאלה:
יואו זה הפרח הראשון שלך איזה כבוד
ברוך הבא לאתר חחח
אנונימית
אימוני כוח בעיקר להתחלה ולנסות לשלב אירובי
אימוני כוח ואירובי
{;