6 תשובות
לא
לא
לא
אפשר להגיש תלונה במשטרה על כל דבר בכל מקום. אם לא עברת על החוק אז הכל בסדר. תלוי איך התחלת. אם זה לא היה עם ריח של הטרדה מינית אז הכל סבבה לגמרי כנראה.
כן
אחי כן תלוי מה הסיטואציה
באותו הנושא: