6 תשובות
לא
ld0
לא
אפשר להגיש תלונה במשטרה על כל דבר בכל מקום. אם לא עברת על החוק אז הכל בסדר. תלוי איך התחלת. אם זה לא היה עם ריח של הטרדה מינית אז הכל סבבה לגמרי כנראה.
כן
אחי כן תלוי מה הסיטואציה