10 תשובות
ברו עם כמה בחורות התחלת
למה זה פדיחה? התחלתי עם בנות בעבודה שלי ומתברר שיש להן חבר ואני עדיין עובד איתן בכיף
תפסיקי להתחיל עם כל אחת
שואל השאלה:
לא יודע כי ניתקתי קשר מהרבה חברים ואנשים שהכרתי פעם
כל הכבוד אח יקר תהיה גאה
אנונימי
תיקח כדור הרגעה ותגיד להם שלום, הם יזכרו לך את הדברים הטובים וישאלו למה לא רואים אותך.
תנסה להתייחס לזה כצחוקים שנשארו בעבר ושזה כאילו "חלק מהאישיות שלך" ושעכשיו אתה בסדר וקליל לגמרי איתן
שואל השאלה:
^היום קשה לי לנהל שיחות כמו פעם
תקשיב בטוחה שיש להן דברים יותר חשובים על הראש אם תתייחס לזה כאילו זה היה שום דבר ולא מביך אז תהיה בסדר. תנסה פשוט לשדר ביטחון במה שאתה עושה
הכל טוב שים ז*ן ותתעלם או סתם תגיד שלום של אני מכיר אתכן אבל זה לא מעבר לזה