4 תשובות
הטרדת מישהי מינית?
שואל השאלה:
לא, בגלל זה אני אומר תלונות על שטויות

כי בחורות היום זה "מישהו מכוער אמר לי בוקר טוב אבל הוא קריפי איכ בוא נתלונן עליו למנהל על אי נעימות שיעיפו אותו מהעבודה ואז לא אראה אותו"

בגלל זה לא מתחילים עם מישהי מהעבודה או מהצבא לא משנה איך עד שלא מקבלים ממנה בוודאות סימני עניין
אנונימי
דפוק
אתה