7 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת באמת שעשיתי הרבה יהיה לי ממש ממש קשה.
המנהלת אומרת שההורים באים בתלונות
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מלהתלונן היא לא יודעת לעשות כלום
ואני רק יומיים שם ולא מסבירים כלום
אנונימית
אני מציעה לך להתפטר בטח הם גם משלמים לך מינימום
שואל השאלה:
רק אתמול חתמתי על חוזה
אנונימית
שמה כתוב שם?
שואל השאלה:
סתם פרטים יבשים כאלה ושכר
אנונימית
פשוט תתפטרי