7 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת באמת שעשיתי הרבה יהיה לי ממש ממש קשה.
המנהלת אומרת שההורים באים בתלונות
לא יודעת באמת שעשיתי הרבה יהיה לי ממש ממש קשה.
המנהלת אומרת שההורים באים בתלונות
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מלהתלונן היא לא יודעת לעשות כלום
ואני רק יומיים שם ולא מסבירים כלום
חוץ מלהתלונן היא לא יודעת לעשות כלום
ואני רק יומיים שם ולא מסבירים כלום
אנונימית
אני מציעה לך להתפטר בטח הם גם משלמים לך מינימום
שואל השאלה:
רק אתמול חתמתי על חוזה
רק אתמול חתמתי על חוזה
אנונימית
שמה כתוב שם?
שואל השאלה:
סתם פרטים יבשים כאלה ושכר
סתם פרטים יבשים כאלה ושכר
אנונימית
פשוט תתפטרי
באותו הנושא: