12 תשובות
מעלה לי כי אני גם
לא. מעלה
בטח
מעלה
מעלה לי
לא
לא
לא, זה לא משנה לי
ממש לא
להיפך
להיפך
לא
בתור בת לא הייתי יוצאת עם גבר אתאיסט מכוון שאני מאמינה וחשוב לי שהגבר שלי יהיה באותה חשיבת חיים כמוני בנושא הזה אבל זה תלוי בבן אדם אני חושבת
אנונימית
באותו הנושא: