25 תשובות
לא.
אוי נו זה בול אותו שאלה שהגיע לחמות
ואם הייתי בן (או לסבית) אז ממש לא ודי
בוודאי שמוריד
מוריד כי אני רוצה אישה דתייה שמאמינה בבורא והולכת צנוע..
אנונימי
מעלה
אנונימי
מאוד מוריד. לא רק לזוגיות, אבל באופן כללי: היא לא אדם, היא מתחת לזה.
אנונימי
רק מעלה... לפחות לאנשים נורמלים
אנונימי
^ אנשים נורמליים לא מכחישים שלעולם אמור להיות בורא, הם לא יגידו שהוא נוצר לבד בלי שמישהו תיכנן אותו.
אנונימי
אם כבר אתה זה שמכחיש את המציאות בהמצאות הפרמיטיבים של עקרונות הדת
אנונימי
לא
זה כמו לשאול "רוצחת, מוריד?"
זה בדיוק אותו דבר
אנונימי
לא, כנראה היא יותר חכמה
הכי בעולם
אלא אם כן חוזרת לדרך הישר
אני מאמין ושומר דברים אבל לי לא מוריד
אנונימי
לא מוריד
אנונימי
מעלה
למרות שזה לא באמת משנה
אנונימית