24 תשובות
לא
לא
תלוי למי,לי כן
לא
לא.
לי כן
כן כי אני דתי.
מעלה ככה אני יוכל להחזיר אותך בתשובה
ואז יהיה לי זכות גדולה בשמיים
ואז יהיה לי זכות גדולה בשמיים
אנונימי
לא. מה שבא ברוך הבא :))
שתעשה מה שבא לה זה לא אמור לעניין אותי במה היא מאמינה ובמה היא לא אם היא אוהבת אותי זה מספיק לי
שתעשה מה שבא לה זה לא אמור לעניין אותי במה היא מאמינה ובמה היא לא אם היא אוהבת אותי זה מספיק לי
לי אישית כן
תלוי את מי את שואלת.
כן, אנשים שלא מעניין אותם הסביבה והעומק שבה או שלא הבינו כלום.
לי אישית כן כי אני ממשפחה דתית
אני פוסל כי אני רוצה להקים בית דתי ועם אתאיסטית זה לא יעבוד
כן מאוד
כן מאוד
מעלה
שואל השאלה:
^ אתאיסט/ית זה מישהו/י שלא מאמינים באלוהים. אין לזה שום קשר לצנועות וללא לכבד את עצמן.
^ אתאיסט/ית זה מישהו/י שלא מאמינים באלוהים. אין לזה שום קשר לצנועות וללא לכבד את עצמן.
ממש לא
כן מאוד
לא כל אחד יתקבל בברכה
אנונימי
הייתי נפרד על זה
כן
לי כן. טיפה אבל אין לי בעיה
באותו הנושא: