33 תשובות
כן
לא. כול בנאדם באמונתו
למה שלמישהו יוריד?
שואל השאלה:
תתפלא,יש כאלה שמוריד להם
תתפלא,יש כאלה שמוריד להם
אנונימית
כאלה אנשים פשוט לא שווים את זה
מעלה ברמות
שואל השאלה:
למה? אם זאת מישהי שיש בה את כל מה שרצית באישה אז למה לא? למה לפסול על דבר כזה קטן?
למה? אם זאת מישהי שיש בה את כל מה שרצית באישה אז למה לא? למה לפסול על דבר כזה קטן?
אנונימית
שואל השאלה:
ממש לא אולי אתה חושב ככה אבל בחירת שותף בחיים תלויה באיזה בן אדם הוא החיבור שלך אליו לא האמונה שלו באלוהים
ממש לא אולי אתה חושב ככה אבל בחירת שותף בחיים תלויה באיזה בן אדם הוא החיבור שלך אליו לא האמונה שלו באלוהים
אנונימית
אמונה זה כן עניין מרכזי בבחירה של שותף לחיים.
שואל השאלה:
זאת את חושבת ככה אבל זה לא בהכרח נכון
זאת את חושבת ככה אבל זה לא בהכרח נכון
אנונימית
אממ מאוד מסקרן אותי איך קשור אמונה של אדם בהתחברות רומנטית?
שואל השאלה:
לא התכוונתי לזה.. לדעתי לפסול מישהו בגלל שהוא לא מאמין זה פשוט דפוק טוב בעיה שלך תפסול מישהי על זה שהיא לא מאמינה זאת בעיה שלך זה אתה מפספס ;) יש מלא בנות שוות וחמודות שהן לא מאמינות זה אתה מפסיד
לא התכוונתי לזה.. לדעתי לפסול מישהו בגלל שהוא לא מאמין זה פשוט דפוק טוב בעיה שלך תפסול מישהי על זה שהיא לא מאמינה זאת בעיה שלך זה אתה מפספס ;) יש מלא בנות שוות וחמודות שהן לא מאמינות זה אתה מפסיד
אנונימית
אני אתן לך דוגמא
אם *אני* שאני אדם מאמין אתחתן עם אתאיסט,
יש דרך מסויימת שאני רוצה לחנך את הילדים,
לשמור שבת, לשמור כשרות, ללכת לבית כנסת בחגים, לעשות קידוש וכאלה.
זה יהיה קשה לא להתווכח על הנושאים האלה
אמונה זה דבר מרכזי בחיים, לפחות אצלי
אם *אני* שאני אדם מאמין אתחתן עם אתאיסט,
יש דרך מסויימת שאני רוצה לחנך את הילדים,
לשמור שבת, לשמור כשרות, ללכת לבית כנסת בחגים, לעשות קידוש וכאלה.
זה יהיה קשה לא להתווכח על הנושאים האלה
אמונה זה דבר מרכזי בחיים, לפחות אצלי
אבל אני כבר הלכתי רחוק עם עניין החתונה,
בגיל שלי עכשיו אני לא ישר אפסול
בגיל שלי עכשיו אני לא ישר אפסול
לדעתי זה כן מוזר לא להאמין שכל הדבר הזה נוצר איכשהו.
וישמצב שאתם בתור אתאיסטים כן מאמינים במשהו, אבל הסיבות ששמעתי לא נשמעות הגיונית בכלל וזה מוריד שמישהו מאמין בדברים כאלה..
סליחה..
וישמצב שאתם בתור אתאיסטים כן מאמינים במשהו, אבל הסיבות ששמעתי לא נשמעות הגיונית בכלל וזה מוריד שמישהו מאמין בדברים כאלה..
סליחה..
מאוד מוריד. אמונה בה' - זה לא דבר של "מה בכך", זה העיקר וזה היסוד של כל המצוות. מי שמסנן אנשים כאלה הוא ממש לא מפסיד, להפך - הוא שומר את עצמו מפני ההשפעה השלילית ביותר של אותם אנשים.
למה מוריד? לדעתי אפילו די מעלה
ואני לא אתאיסטית
לא אכפת לי מאמונה שכולם יאמינו במה ובמי שבא להם
ואני לא אתאיסטית
לא אכפת לי מאמונה שכולם יאמינו במה ובמי שבא להם
למי שזה לא מוריד להם, תעשו חשבון: אם אותה בחורה שמה פס על אלוקים - מה אתה שהיא לא תשים פס עליך?
זאת האמונה שלך.
את ממש לא צריכה לשנות אותה, כי הרבה אנשים מעדיפים מישהי שמאמינה למשל. זה דפוק.
ויש אנשים שיפסלו את זה, כי אמונה ודת מאוד חשובים להם..אז מן הסתם שיהיה להם קשה
את ממש לא צריכה לשנות אותה, כי הרבה אנשים מעדיפים מישהי שמאמינה למשל. זה דפוק.
ויש אנשים שיפסלו את זה, כי אמונה ודת מאוד חשובים להם..אז מן הסתם שיהיה להם קשה
להפך (אומנם איני חושב כך אבל אני מעריך שיש דעה בעיקר אם הקדישו לזה מחשבה והגיעו למסקנה)
כן
אני אפסול
אני אפסול
מבחינה דתית אסור ליהודי להתחתן עם כופר אפיקורס (קל וחומר מהאנוסים בספרד)
אין לי בעיה כל עוד היא לא תכפה את זה עלי או כל הזמן תגיד לי דברים על הדת קיצר הבנתם,.
ברור... זה מראה על כפיות טובה אנשים שלא מאמינים
מסקים עם זה שמעלי ותוצאה
*מסכים*
*זאת*
לא מוריד אבל לא בשבילי
לי אישית זה מוריד
ממש לא.
מעלה
הגיוני מאוד שיוריד. אמונה היא חלק גדול מאורח החיים. אני אתאיסטית ואני כן אפסול על אמונה. תלוי בדרגה של אמונה מבחינתי. מסורתי שלא הדוק במצוות זה עוד יכול להיות בסדר. עם אדם שמאמין שאלוהים באופן כללי אין לי שום בעיה, רק אם זה כבר נוגע לחיים האישיים, ומשפיע עלי אז הייתי כבר פוסלת. עם חרדי/דתי לא הייתי יוצאת.
אנונימית
לא , למה שזה יוריד?!
כל אחד שיחיה איך שבא לו כל עוד זה לא פוגע באחר או כופה עליו זאת...
כל אחד שיחיה איך שבא לו כל עוד זה לא פוגע באחר או כופה עליו זאת...
באותו הנושא: