20 תשובות
לכי לטיפול, זה קשה מאוד לחיות ככה
לא אוהב להשתמש במילה טיפול כי כולם צריכים טיפול גם אני אבל מה שאת צריכה זה מעקב מישהו או מישהי שידריכו אותך צעד אחרי צעד איך להתמודד ולהתגבר על החרדה שלך
אני גם הייתי חיי קשה וזה השתנה לאט לאט אומנם לא לגמרי השתנה אבל קצת יותר פחת קחי לכי לפסיכאטרית והיא תביא לך כנראה תרופה ציפראלקס לזה. זה יעזור קצת.
שואל השאלה:
בבקשה תנעצו בבקשה תעזרו לי בבקשה תעשו משהו אני באמת בוכה פה אני לא יודעת כבר מה לעשות כל החיים שלי נהרסים בגלל זה רק בגלל זה אני לא מצליחה לחיות ולדבר עם אנשים כמו בן אדם נורמלי כבר נמאס לי מזה
אנונימית
שואל השאלה:
^^לקחתי כבר שלוש שנים ציפרלקס וזה לא עבד בכלל
אנונימית
היי, חיבוק❤
אני באותו מצב זה ממש מנהל לי את החיים ואני לא יוצאת מהבית בגלל זה.
ממש כדאי ללכת לפסיכיאטר אם לא הלכת שיפנה אותך לטיפול מתאים וישקול להביא לך טיפול תרופתי שבאמת יתאים לך.
כן זה לא עוזר באמת פשוט תתחילי בדברים קטנים ותעברי לפריזמה.
שואל השאלה:
אני לא רוצה לחזור לתרופות האלה זה לקח ממני את כל השמחת חיים לא הרגשתי לא עצב לא שמחה לא כלום פשוט לא רוצה אני כבר מכירה את ההרגשה של זה
אנונימית
תאמת שאני אוהב את ההרגשה הזו החוסר רגש ככה לא פוגעים בי יותר אבל עדיף לחיות ככה ? שאת בקושי יוצאת מהבית לא שאני יוצא גם אבל עדיין זה עדיף מלהיות ככה.
לי אישית ציפרלקס לא עזר גם אחרי העלאת מינון עברתי לסרנדה מקווה שיעזור.
התרופה חייבת לאזן היא פשוט צריכה להיות הסוג הנכון במינון הנכון לגוף שלך.
שתהיי מאוזנת יותר תוכלי לעשות חשיפות עם מטפל.
בעיקרון נשארתי אותו בן אדם גם עם הציפרלקס וגם עם הסרנדה זה לא אמור לשנות אותך.
הכי מומלץ להתייעץ עם פסיכיאטר שיתאים לך סוג טיפול שבאמת יעזור ואם צריך תרופה
תראי אני מעריך את הרצון שלך לפתור את הבעיה אבל שום טיפ פה לא באמת יעזור את צריכה תהליך עם כמה עמוקה של מה את מתכוונת לעשות ואיך לעשות את זה בצורה מדוייקת עבורך
מוזמנת לדבר אם את צריכהה 3>
שואל השאלה:
^^^^לא עדיף להיות ככה אני רוצה להרגיש שמחה אני רוצה לעשות דברים שאני אוהבת הכדורים האלה לקחו ממני את כל הרגשות לא הרגשתי מוטיבציה לכלום לא יכולתי ללכת לרוץ או לשמוע שירים ולהרגיש את הרגשות שלי ולהתלהב מדברים כמו כל בן אדם
אנונימית
אני מבינה אותך לגמרי
אם לא תרופה יש לי שאלה אחרת
היית ב?cbt? emdr
שואל השאלה:
לא מה זה
אנונימית
cbt זה טיפול קוגנטיבי התנהגותי שיעיל לטיפול בחרדות.
המטפל נותן כלים להרגעה, משנים דפוסי מחשבה, לומדים לזהות מחשבות שמציפות אותך ומזיקות לך וגם עושים תהליך הדרגתי של חשיפות.
מתחילים בקטן עד שממש מתמודדים עם החרדה ומרגילים את הגוף.
emdr זה טיפול לטראומות בעזרת תנועות עיניים
שואל השאלה:
איך הולכים לזה וכמה זה עולה?
אנונימית
בעיקרון עולה כמו טיפול רגיל צריך למצוא מספרים של מטפלים טובים באזור שלך
את מתארת התמודדות עם חרדה חברתית לא פשוטה. כולל זה שאת בסוג מסוים של טיפול.
ואת כותבת שהקושי שלך מתמשך.

אני לא איש טיפול ולפיכך לא בסמכותי לתת לך תשובות. רק נראה לי אולי שכדאי לך לפנות לעמותת סיוע שתוכל למקד את הטיפול הנדרש לך.
יש בארץ כמה עמותות שקמו כדי לתת לאנשים סיוע במצבים קשים. הם מקבלים גם פניות אנונימיות. אם זה מתאים לך תוכלי לפנות לאחת מהעמותות הבאות

לער"ן-באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר-באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il או באינסטגרם ובטיקטוק elem.digital.
לעלם-באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]

פני אם מתאים לך. אולי יהיה בזה סיוע להמשך התמודדות, לשיפור.