7 תשובות
חסר לי ברזל וזה בא לידי ביטוי בעיקר בעייפות.
אני יכולה לישון מלא ועדיין להיות מותשת ועייפה ביום
וגם סחרחורת פתאומיות מידי פעם
אני יכולה לישון מלא ועדיין להיות מותשת ועייפה ביום
וגם סחרחורת פתאומיות מידי פעם
שואל השאלה:
הבנתי אבל זה משפיע על חילוף חומרים,ץ
הבנתי אבל זה משפיע על חילוף חומרים,ץ
אנונימית
הייתה לי תקופה שהיה חסר לי ברזל (בכמות קטנה)
הרגשתי עייפות, פחות הצלחתי להתרכז ומטושטשת רוב הזמן
הרגשתי עייפות, פחות הצלחתי להתרכז ומטושטשת רוב הזמן
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות עם זה כל יום אני נוסעת 3 וחצי שעות הלוך חזור ללימודים
כולל ההליכות ביתי אוכלת 1200 והצאט אמר לי שזה גרוע ואני צריכה להעלות כי אין לי ברזל
ורק בגלל זה אני לא יורדת משו כזה כי הגוף שלי אוגר..
מי מבין בזה ??
אני לא יודעת מה לעשות עם זה כל יום אני נוסעת 3 וחצי שעות הלוך חזור ללימודים
כולל ההליכות ביתי אוכלת 1200 והצאט אמר לי שזה גרוע ואני צריכה להעלות כי אין לי ברזל
ורק בגלל זה אני לא יורדת משו כזה כי הגוף שלי אוגר..
מי מבין בזה ??
אנונימית
קור עייפות חולשה לפעמים חוסר יציבות לפעמים
סחרחורת, התקפי עייפות
אבל האמת שדי התרגלתי לזה וזה לא עד כדי כך נורא כמו שמתארים
אני כן ממליצה לא לקחת ברזל על הבוקר כמו שממליצים כי אישית לי זה עושה בחילות
אבל האמת שדי התרגלתי לזה וזה לא עד כדי כך נורא כמו שמתארים
אני כן ממליצה לא לקחת ברזל על הבוקר כמו שממליצים כי אישית לי זה עושה בחילות
מסוחררת ברמות עייפה קר לי ברמות ואני ממש לא מרוכזת ולאחרונה אני רואה די מטושטש
אנונימית
באותו הנושא: