8 תשובות
מיותר
לא
{;
לא
אם קוראים לך ליאב מותר לך בעקרון הכל
אנונימי
כן זה ממש לגיטימי, אני יצאתי עם מישהי כיתה ט כשהייתי יא ואנחנו עדיין ביחד
אתה לא אמור להסתכל בגיל הזה בכלל על בנות בנות 15 אתה עוד שניה מסיים תיכון והיא רק מתחילה תיכון שתבין את הפער
אנונימית
לא