8 תשובות
מיותר
לא
לא
אם קוראים לך ליאב מותר לך בעקרון הכל
אנונימי
כן זה ממש לגיטימי, אני יצאתי עם מישהי כיתה ט כשהייתי יא ואנחנו עדיין ביחד
אתה לא אמור להסתכל בגיל הזה בכלל על בנות בנות 15 אתה עוד שניה מסיים תיכון והיא רק מתחילה תיכון שתבין את הפער
אנונימית
לא
לא
באותו הנושא: