13 תשובות
גם אצלי זה ככה :( אפילו פחות מפעם בשבוע כשיש מבחנים
וכל הזמן יש מבחנים
כאילו כל שבוע וחצי
לפחות
וגם בכללי שלא ניראה לה.., וזה כזה מבאס
אני לא מבינה את זה
ההורים שלי פוחדים שאני אסתובב במקומות שהם לא מרשים
כן עד היום אבל אני פשוט יוצאת כשהם לא בבית
שואל השאלה:
וואי זה מסובך אצלי כי הם כלל הזמן בבית והם גם קמים מלא בלילה אז אני לא יכולה לברוח
אנונימית
אל תנסי
ניסיתי פעם והסתבכתי רצח
הם לא יוצאים לקניות או משהו כזה? או שתישאלי אותם אם צריך משהו לקנות לבית
חחח גם שלי כל הזמן בבית:(
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
וועליה לא הבנתי מה הבעיה בלצאת
אנונימית
אצלי מרשים רק בשבת
הגיוני
זה די הגיוני למרות שאני יוצא כל יום
פעם בשבוע? מה רע בלצאת
כל עוד זה מקום בטוח ושעה לא מאוחרת
לא רואה בזה בעיה