9 תשובות
כן,הגיוני לגמרי
אנונימית
זה פשוט לא הטעם שלך אין לך על מה להתנצל
אנונימית
עם היא לא הטעם שלך אז הכל טוב
כל עוד אתה נוהג ברגישות אז הכל טוב
אנונימית
כן
עניין של טעם
כן אם אתה לא נמשך הכל טוב
כן
באותו הנושא: