10 תשובות
אתה יודע שנגיד לך שלא.
אין לך סיבה נשמע שאתה שולט בחוק מצויין
שיהיה לך בהצלחה
שיהיה לך בהצלחה
לא
לא
לא אבל אם תחשוב על זה יותר מידי אז כן
לא בהצלחה
לאא
שואל השאלה:
לגבי התשובה הראשונה- אני מבין למה, אבל בכל זאת מדובר במעמד של בגרות, וזה מייצר המון לחץ (גם אם הוא חסר ביסוס) בגלל המשקל
לגבי התשובה הראשונה- אני מבין למה, אבל בכל זאת מדובר במעמד של בגרות, וזה מייצר המון לחץ (גם אם הוא חסר ביסוס) בגלל המשקל
אנונימי
שואל השאלה:
ותודה לכולם❤
ותודה לכולם❤
אנונימי
לפי זה שציינת את הציונים מן הסתם שרצית שנתייחס גם לזה ולכן התשובה שכתבתי.
באותו הנושא: