8 תשובות
לנשום נשימות עמוקות, לשתות מים, תשמעי מוזיקה או שתראי סדרה מצחיקה שאת אוהבת
לנשום.
שואל השאלה:
^^^^^^^ דבר ראשון אני בת
דבר שני השאלה איך לא להילחץ
אם אין לך תשובה אל תכתוב
אנונימית
^^תהיה חבר שלי בבקשה
ולשואל השאלה,תישן זה מרגיע
אני בדיוק כמוך
את צריכה לנשום עמוק ולהבין שאין לך מנ להילחץ זה תקופה וזה יעבור פה בשבחלך
להירגע בלי שום סיבה.


~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
פשוט אל תלחץ אחי זה יעבוד
אנונימי
וואי אני כמוך תשתי מים ותשמעי שירים מרגיעים