7 תשובות
קחי הפסקה, תשתי תה ותחזרי לעבוד
אנונימי
ככה בדיוק בדיוק קורה לי כרגע גם הוגשתי על אותו ציון, תקשיבי יהיה בסדר באמת תסמכי על עצמך, ובמקרה הכי גרוע יש מועד ב ואפילו ג, הכל יהיה בסדר
הכל טוב בגרות ותעבור !
את מלכה אלופה גם לי יש בגרות ואת תצליחי❤
שואל השאלה:
לישון? ומה אם באמת אני לא יודעת?
לישון? ומה אם באמת אני לא יודעת?
אנונימית
תקשיבי מה שאת צריכה לעשות עכשיו זה להרגע
את לא יכולה עכשיו ללמוד כל הלילה זה לא יעזור לך בכלום
תנוחי, לכי לישון
הכל טוב
את יודעת את החומר
ותמיד יש מועד ב
את לא יכולה עכשיו ללמוד כל הלילה זה לא יעזור לך בכלום
תנוחי, לכי לישון
הכל טוב
את יודעת את החומר
ותמיד יש מועד ב
יהיה טוב תתייחסי לזה כמו מתכונת או בחינה רגילה לכי לישון זה חשוב
בהצלחהה
בהצלחהה
באותו הנושא: