6 תשובות
לא
אם את לא תכנסי להודעות חשודות ששולחים לך וכאלה הכל טוב
אנונימית
וואלה לא יודעת.
בינתיים פרסמו שהם פרצו רק לכל מיני אתרים וזהו. אבל אם נגיד הם יפרצו לדברים חשובים יותר, אף אחד מהממשלה לא ישתף אותנו בזה..
אנונימית
ממש לא. אם כבר להילחץ מהאקרים זה מהאקרים ישראלים. האירנים לא יגנבו לך כרטיס אשראי או ידליפו מידע עלייך. אין לכם קשר איתך. לכן דווקא בעניין הזה זה ממש לא מפחיד חחח
אזהרה! אם אתם נכנסים לאתר אינטרנט ונתקלים בתמונה הזאת, האתר הותקף ע"י תוקפים אנטי־ישראליים, ויבקש להפעיל את המצלמה. אין להפעיל את המצלמה ואין ללחוץ על הקישורים המופיעים בדף זה. בין האתרים שהושחתו ונפגעו ניתן למצוא את אתר רשת הקפה לנדוור, בנדיקט, מיזם קמא-טק, קופיקס, kia ישראל ועוד מאות אתרים נוספים.
סתם סקריפט קידס, אם הם היו יותר חכמים הם היו עושים את זה בסתר ועושים נזק יותר רציני.