11 תשובות
שואל השאלה:
ואני בסדר גמור!!
אנונימית
אני גםם כולם שואלים אותי כזה את בסדר?? בטוח??
איזה עולם קטן
אצלי זה הפוך
כשאני מחייך זה נראה כאילו מישהו מת
כשאני עם הפרצוף דיפולט הכל שסק
שואל השאלה:
וואי זה כזה מעליבה למה הם עושים את זהה
אנונימית
שמעי משום מה אנשים חושבים שהפרצוף הנטרלי שלי אומר שאני שונא אותם (אני הבן האחרון ששונא אנשים)
אז כאילו לא יודע
שואל השאלה:
^ למה?
אנונימית
אולי זה הוייב או האווירה שאת משדרת
גם אני ככה חח להתעלם פשוט
resting bitch face
ככה זה נקרא
שואל השאלה:
^ אבל לא אומרים לי שיש לי ביצ פייס הלוואי אומרים לי שאני נראית עצובה פשוט
אנונימית
סקרן לראות חח. אבל כולנו מרגישים מוזר לפעמים בנוגע להבעה שלנו