8 תשובות
גם אני
אני כל הזמן עייף אז אני תמיד נראה עצבני
כן כנ"ל
אני :(
אני תמיד עם מוכנה עם חיוך, ישתבח שמו - לא זעפנית
די כן ואז שואלים אותי אם אני בסדר
שואל השאלה:
כל הזמן בבית הספר המורות היו אומרות לי לחייך, ולא בא לי
כל הזמן בבית הספר המורות היו אומרות לי לחייך, ולא בא לי
באותו הנושא: