5 תשובות
אני לפעמים מחייך או באוטובוס ברחוב וזה באמת מפדח לחייך מכל סיבה שהיא אני מבין לגמרי חחח
וואי כן לא הבנתי מה מצפים שאני אהיה פסל
יש לי קטע כזה שאם אני שומעת שיר טוב אז אני חייבת לזוז וכן יש מבטים לפעמים
איכסוש מה אכפת להם
שואל השאלה:
למה זה מפדח?
אנונימית
לאידע כי נועצים מבטים כזה
וואי קורה לי מלא פעמים שיש לי מחשבות או זכרונות או שאני צופה טלויזיה ושומעת מוזיקה שאני פשוט מחייכת.
גם לי אמרו את זה, אבל גם אמרו לי שזה חמוד.
אל תתני להערות האלה להפריע לך כי על כל דבר שתעשי יהיו.
זה דבר אנושי וטוב:)