6 תשובות
כי יש לך חיוך לא יפה כנראה
אולי השיניים שלך עקומות
אנונימי
הסביבה שלך רואה אותך 20 אחוז מושך יותר מימה שאתה רואה את עצמך,
אז כבר אין לך סיבה לדאגה.
אז כבר אין לך סיבה לדאגה.
שואל השאלה:
הם לא עקומות אני עכשיו מוריד את הגשר עוד שבוע אז הם ישרות ממש אבל לא כל כך רואים אותם והם לא כזה גדולות
הם לא עקומות אני עכשיו מוריד את הגשר עוד שבוע אז הם ישרות ממש אבל לא כל כך רואים אותם והם לא כזה גדולות
אנונימי
שואל השאלה:
לא נראלי שאני מחייך חזק מדי ווץ מזה כשאני מחייך חלש זה נראה מוזר
לא נראלי שאני מחייך חזק מדי ווץ מזה כשאני מחייך חלש זה נראה מוזר
אנונימי
שואל השאלה:
יש מצב אבל זה מבאס כי יש פשוט מלא אנשים שרק מחייכים קצת וזה נראה מדהים, וגם חוץ מזה יש לי גם קווים של לחיים ממש בולטות אז אולי זה מה שהורס
יש מצב אבל זה מבאס כי יש פשוט מלא אנשים שרק מחייכים קצת וזה נראה מדהים, וגם חוץ מזה יש לי גם קווים של לחיים ממש בולטות אז אולי זה מה שהורס
אנונימי
באותו הנושא: