9 תשובות
את כבר קלילה
אנונימי
את לא צריכה לרדת ואת יודעת שזה מה שיגידו לך.
את בסדר עכשיו
הכל יחסי. לבן אדם א' יהיה קל להרים אותך ולאדם ב' יהיה קצת יותר קשה.
שואל השאלה:
^^^אני יודעת שהמשקל שלי תקין ואני שווה והכל אבל אני פשוט רוצה שיהיה לו קל להרים אותי בלי בעיה.. זה מביך אותי שהוא מרים אותי ומתקשה
אנונימית
שילך לחדכש.
הוא הבעיה...
העיקר שאת יכולה לעשות הוא לשמור על שיווי משקל
אנונימי
חיים שלי את לא הבעיה
קשה לו להרים אותך כי כנראה שיש רק משקל ספיציפי שהוא יכול להרים
או שהוא קצת חלש, זה בסדר
את תרדי מקסימום 2-3 קילו לפניי שזה כבר יהיה לא בריא, הפתרון זה שהוא ילך לחדכ
אנונימי