7 תשובות
זה אחלה
אין לך מה לרדת זה המשקל הנורמלי והבריא לגיל ולגובה שלך
תתאמני ותתחזקי עזבי אותך מרזון
כל אחד הגוף שלו נראה שונה יש לי חברה מטר 57 שהיא שוקלת 56 והיא ממש ממש רזה אז אי אפש רלדעת
את רזה מאמי ואני בטוחה שאת מהממת
את כבר רזה
את ממש סבבה את לא צריכה לרדת
באותו הנושא: