3 תשובות
את במשקל ממש אחלה לא צריך לרדת
זה המשקל הכי בריא ויפה שיש
את לא צריכה לרדת
אם באלך להתחטב טיפה אז תרדי ל48
את לא צריכה לרדת
אם באלך להתחטב טיפה אז תרדי ל48
את ממש במשקל בסדר הלוואי עליי להיות במשקל שלך (58)
באותו הנושא: