2 תשובות
לא ככ אהבתי. ברור לי שזה נכתב מהלב, אבל לדעתי אין כאן משהו מיוחד. והטעם שלי הוא שירה קלאסית, אז לא המשלב הלשוני ולא המבנה תואמים למה שאני אוהבת.
מה שכן "הזיכרון שלך בין הסדינים" זה מקסים מקסים.
נעצתי לך את השאלה בשביל שתוכלי לקבל עוד חוות דעת. תמשיכי לכתוב ואני מאחלת לך להנות מהנוסטלגיה בלי לכאוב כל כך
מה שכן "הזיכרון שלך בין הסדינים" זה מקסים מקסים.
נעצתי לך את השאלה בשביל שתוכלי לקבל עוד חוות דעת. תמשיכי לכתוב ואני מאחלת לך להנות מהנוסטלגיה בלי לכאוב כל כך
כתבת ממש יפה אחותי❤
באותו הנושא: