7 תשובות
זה סבבה
כן יש שגיאות
אבל בעיקרון זה סבבה
אנונימית
אני לא קורא רומנטיקה אבל נשמע טוב
^^ אבל לא ראית את שאר הספר אז איך אפשר לדעת
אנונימית
דיברתי על מה שהיא כתבה חחח
שואל השאלה:
וואלה? חחח
זה לא רומנטיקה. זה סיפור סקס. יש הבדל.
יש שגיאות
וגם שרוף זה סלאנג
אנונימית