כתבתי משו קצר...אנשים שאוהבים קטעים בואו והגיבו דעתכם
זה לא מטורף? החיים האלה... מטורפים. ככ טיפוסיים ככ דינאמיים ככ חסרי רחמים מתקדמים תוך כדי שמרגישים איטיים,זו סתם השלכה ורפרנס לתורת היחסות שאני נוטה להשחיל במאמרי פי,לפי תורת היחסות זמן איטי יותר ככל שאנחנו מתקדמים מהר יותר. אז זו לא אנלוגיה מושלמת אבל החיים מרגישים איטיים יותר אעפ שרצים בקצב מסחרר... בכל אופן,החיים מתקדמים והחיים לא מחכים ואם לא תעלי על הרכבת עכשיו ייתכן ולא תהיה פעם הבאה. אני לא יודעת,פשוט משונה שהכל מסתכם בכלום. שנים של זוגיות שנים של חיים מסתכמים ברגע אחד לריק ונחמד לחשוב שלפועל ידינו יש השפעה מסוימת על השלכות בחייהם של אחרים ובכללי על העתיד ,אפקט הפרפר סטייל,אבל אולי זו רק גישה מנחמת שהגיחה בשביל למנוע מאיתנו להרגיש חסרי מהות באופן כליל. אולי אנחנו בחירת הקורנפלקס בסרט האינטראקטיבי של נטפליקס,תכלס אין טעם להרהר בזה כך או כך ,אני מקווה שלכל הפחות עכשיו, אני כריות נוגט