7 תשובות
אני אישית למדתי וזה שינה לי ולסובבים אותי את החיים
שואל השאלה:
למדת כמטפל או שפנית למטפל?
והאם יצא לך לטפל בסובבים אותך? זה שינה ממש חזק לטובה?
למדת כמטפל או שפנית למטפל?
והאם יצא לך לטפל בסובבים אותך? זה שינה ממש חזק לטובה?
אנונימי
שואל השאלה:
איפה למדת ואתה ממליץ?
איפה למדת ואתה ממליץ?
אנונימי
אני מוכשר כמטפל כן
שואל השאלה:
בגיל 25 זה מאוחר מדי ללמוד את זה?
בגיל 25 זה מאוחר מדי ללמוד את זה?
אנונימי
ממש לא גם בגיל 40 אני ממליץ ללמוד את זה
שואל השאלה:
אני יכול לטפל גם בעצמי עם זה?
אני יכול לטפל גם בעצמי עם זה?
אנונימי
באותו הנושא: