7 תשובות
אני אישית למדתי וזה שינה לי ולסובבים אותי את החיים
שואל השאלה:
למדת כמטפל או שפנית למטפל?
והאם יצא לך לטפל בסובבים אותך? זה שינה ממש חזק לטובה?
אנונימי
שואל השאלה:
איפה למדת ואתה ממליץ?
אנונימי
אני מוכשר כמטפל כן
שואל השאלה:
בגיל 25 זה מאוחר מדי ללמוד את זה?
אנונימי
ממש לא גם בגיל 40 אני ממליץ ללמוד את זה
שואל השאלה:
אני יכול לטפל גם בעצמי עם זה?
אנונימי