7 תשובות
וואי, נראה מעניין..
בהצלחה!!
איך שאת רוצה. את יכולה ללמוד בשביל ההנאה (גם נחמד לדעת עוד שפה נוספת) ואת יכולה ללמוד למקרה שהיא סתם תעזור לך בעתיד
את מתכוונת לבקר שם בעתיד והאנגלית שלך כבר מספיק טובה לדעתך?
^היא לא חסרת תועלת אם היא מדוברת איפשהו בעולם...
^לדעתך, אבל מקובל.
לא..
אולי תנסי את שפת הסימנים זה ממש מגניב
תראי זה באמת נשמע מגניב אבל שימי לב שזה יהיה קשה ללמוד את זה מהסיבה הפשוטה שזאת שפה יחסית נדירה ובגלל זה אין הרבה מקורות ומקומות שמלמדים את
זה