11 תשובות
לא ממש
כן זה מיותר אבל לסיים עם זה זה כזה כיףף אני סיימתי שנה שעברה
זה סתם מקצוע מבוזבז
מסכים ותומך
כן ולא
כי זו השפה שלך בתכלס אבל מה יעזור נושא נשוא
כי זו השפה שלך בתכלס אבל מה יעזור נושא נשוא
דווקא החומר מרגיש לי סבבה
מה עוד אתה יכול ללמוד בלשון שבאמת יהיה שימושי?
איך הלך לך? "קלללל"? חה חה חה
מה עוד אתה יכול ללמוד בלשון שבאמת יהיה שימושי?
איך הלך לך? "קלללל"? חה חה חה
שואל השאלה:
^אז אולי פשוט לא ללמוד לשון?
^אז אולי פשוט לא ללמוד לשון?
חוץ מסיכום, לדעת לכתוב תחבירים, שם המספר והבנת הנקרא והכול זה באמת מיותר, מה אכפת לי בניינים
מסכימה
כן. אולי לא ספציפית את החומר הזה. אבל אולי חומר אחר, אולי לשים יותר דגש של שם המספר שזה יותר שימושי לדעת, אולי יותר על הבנת הנקרא. ואולי יהיה נחמד ללמוד את תורת הצורות ו/או תחביר בתור משהו פחות מרכזי. תורת הצורות באמת לא נורא. וגם תצורת השם די מעניין להסתכל על מילים ולחשוב כזה "יואו זה הלחם בסיסים" חחח.
כן
אבל אולי לא הכל משם
וברור שחייבים את מה שלומדים ביסודי
אבל אולי לא הכל משם
וברור שחייבים את מה שלומדים ביסודי
באותו הנושא: