17 תשובות
שתעשי עד שתהיה התאמה
אנונימי
האפליקציה מעוררת כעס
האלה שמאחורי האפליקציה רוצים שתבזבזי יותר זמן באפליקציה מאשר שתמצאי את אהבת חייך
כדי שתשלמי כסף
זה בשביל לעשות עליך כסף ...זה חרא של דבר לדעתי
כסף
שואל השאלה:
אז מה אני חייבת לשלם כדי למצוא מישהו?
אנונימית
כדי לגרום לך לשלם להם כסף
כעקרון כן
לא את לא חייבת.
בסוף יהיה מישהו שגם את עשית לו לייק וגם הוא עשה לך
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
מה זה יעזור לך לראות מי עשה לך לייק? תעשי למי שנראה לך ואם הוא יעשה לך חזרה אז תוכלו לדבר
שואל השאלה:
אבל אם הוא עשה לי לייק והוא מוצא חן בעיניי אז למה לא להראות??
אנונימית
שואל השאלה:
טוב עשיתי למישהו אחד לייק נראה מה קורה עם זה
אנונימית
מה זה ייתן לך?
את רואה את כולם את תראי את הפרופיל שלו בעצמך
מי שכל כך חשוב לו אז עושה מנוי ורואה אבל זה באמת מיותר
כולם מופיעים לכולם
מי שעשה לך לייק, כנראה עבר הפרופיל שלו אצלך וסימנת לא.
שואל השאלה:
לא סימנתי כלום לא הייתי באפליקציה הזאת חודש
אנונימית